” Instagram, E-Ticaret Sitesi ve Shopier Üzerinden Satışları Hızlıca Arttırmaya Yönelik Starejileri Öğrenin! “
Kadın Giyim, Tesettür Giyim, Erkek Giyim, Çocuk ve Bebek Giyim, El İşi Ürünler ve Butikler
Takı, Yüzük, Kolye, Bijuteri, Saat, Bileklik, Değerli Taş ve Kuyumculuk
Ayakkabı, Gözlük, Telefon Aksesuarları, Çanta, Spor Ürünleri, Ev ürünleri ve Halı Kilim
Zayıflama ve Kozmetik Ürünleri, Organik Gıda Ürünleri, Restoranlar, Mobilya, İç Giyim, Animasyon Çorap ve Endüstiyel Ürün Satışı
Instagram’da Rakiplerinizin Pek Haberdar Olmadığı Özel Hedef Kitle Analizi ve Stratejileri.
✅ Demografik Bilgileri Neler?
(Yaş, Cinsiyet, Eğitim, Gelir… vs ) gibi durumların reklamlar ve içeriklerde kullanımı.
✅ Problemleri, Arzu ve İstekleri, Hedefledikleri Durumlar Neler?
Müşterinin markanız ile tanışma sürecinden alışveriş sonrasındaki müşteri deneyimine kadar olan yolcuğundaki durumların belirlenmesi.
✅ Hedef Kitlemiz Hangi Gelir Grubuna Dahil (Alt Gelir, Orta Gelir, Üst Gelir) ?
Gelir durumunu belirleme ve gelir durumuna göre en doğru hedef kitle seçimi ve konum seçimi.
✅ Meslek Gruplarına Göre Hedef Kitle Çalışmaları Neler?
Örn. Öğretmenler ve Sağlık Çalışanlarına Nasıl Ulaşabiliriz ve Doğru Reklamları Nasıl Gösterebiliriz?
✅ Reklam Verirken Hedef Kitle İçerisinde Yer Alan 4 Ana Grubun İncelenmesi
( görsel, metin, ilgi alanı ve doğru hedef kitleyi bulmak )
✅ 10+ Sektörden Hedef Kitle Örnekleri
Profilinizi Ziyaret Eden Kullanıcıların Takip Etmesi ve Sipariş Vermesi İçin En İdeal Profili Oluşturun
✅ Doğru Kullanıcı Adı ve İsim Düzenlemeleri ile Instagram Aramalarında Nasıl Üst Sıralara Çıkılır?
✅ Dikkat Çeken ve Hikaye İzlenmelerinizi Artıran Profil Resmi Nasıl Olmalıdır?
✅ Takipçi ve Satış Getiren Biyografi Düzeni Nasıl Olmalıdır?
✅ Ulaşılabilir ve Güvenli Bir Profil İçin Olması Gerekenler Nelerdir?
✅ Web Siteniz Olmadanda Online Sipariş Alabileceğiniz Web Sitesi ?
✅ Whatsapp Linki Nasıl Oluşturulur?
✅ Akış ve Hikayelerdeki İçerikler Nasıl Olmalı?
✅ Güven Vermeniz için Profilinizde Yapmanız Gerekenler Nelerdir? 4 Farklı Detay!
✅ İçerik Düzeni İçin 3 Farklı Örnek Yapı✅ Örnek Alınmaması Gereken Profil Örnekleri
✅ Sektörlere Özel Profil Örnekleri (Kadın Giyim, Takı & Aksesuar, Bebek ve Çocuk Giyim, Özel Tasarım Ürünler gibi. )
Etkileşim Artırma ve Keşfet’e Düşme Teknikleri
(1+ Milyon İzlenen Keşfet İçerik Sırları)
✅ Doğru Kullanıcı Adı ve İsim Düzenlemeleri ile Instagram Aramalarında Nasıl Üst Sıralara Çıkılır?
✅ Dikkat Çeken ve Hikaye İzlenmelerinizi Artıran Profil Resmi Nasıl Olmalıdır?
✅ Takipçi ve Satış Getiren Biyografi Düzeni Nasıl Olmalıdır?
✅ Ulaşılabilir ve Güvenli Bir Profil İçin Olması Gerekenler Nelerdir?
✅ Web Siteniz Olmadanda Online Sipariş Alabileceğiniz Web Sitesi ?
✅ Whatsapp Linki Nasıl Oluşturulur?
✅ Akış ve Hikayelerdeki İçerikler Nasıl Olmalı?
✅ Güven Vermeniz için Profilinizde Yapmanız Gerekenler Nelerdir? 4 Farklı Detay!
✅ İçerik Düzeni İçin 3 Farklı Örnek Yapı
✅ Örnek Alınmaması Gereken Profil Örnekleri
✅ Sektörlere Özel Profil Örnekleri (Kadın Giyim, Takı & Aksesuar, Bebek ve Çocuk Giyim, Özel Tasarım Ürünler gibi. )
Gelen Mesajları Alışverişe Çeviren Mesalaşma Stratejileri
✅ Başarılı ve Satış Getiren Mesajlaşma Taktikleri
✅ Instagram Mesajlarında Satış Nasıl Sağlanır?
✅ Mesajlarda Uzak Durmanız Gerekenler Neler?
✅ Fiyat Soran Kişilere Verilebilecek Cevap Örnekleri;
✅ Aciliyet ve Kıtlık Kavramları ile Satış Sürecini Hızlandırın!
✅ Satış Metninde Yer Alması Gereken “İsim” ve “Çünkü” Terimlerinin Örnekler ile Açıklanması!
✅ Fiyatı Pahalı Bulanlar için Verilmesi Gereken Cevap Yöntemleri
✅ 1. İndirim Mesaj Taktiği
✅ Örnek 2 Adet İndirim Mesaj Taktiği
✅ 2. Hoşgeldin Mesaj Taktiği
✅ Örnek 2 Adet İndirim Mesaj Taktiği
✅ Uyuyan Takipçileri Uyandıran Mesaj Taktiği
220+ İşletmede 30+ Milyon TL Yönettiğim Bütçe ile Reklamlardan Edindiğim Tecrübelerin Başarılı ve Başarısız Yönlerini Aktarıyorum!
✅ Reklam Başarısını Sağlayan 3 Temel Etken
✅ Reklamlara Çıkılmadan Önce Bilinmesi Gereken 10 Madde Nedir?
✅ Reklamlara Çıkılmadan Önce Hazırlanması Gerekenler!
✅ Rakiplerinizin Aktif Reklamlarını Nasıl Görürsünüz ve Kendi Reklamlarınızda Nasıl Modellersiniz ?
✅ Reklam Görseli ve Metni Nasıl Olmalı ? (30+ Örnek)
✅ Aciliyet ve Kıtlık Kavramları ile Satış Sürecini Hızlandırın!
✅ Güçlü Teklif Nedir? Nasıl Oluşturulur?
✅ Reklamlarınızda Kullanmanız Gereken 10+ Kriter!
✅ Kendi Yönetmiş Olduğum Başarılı ve Başarısız Reklam Görsel Örnekleri (20+ Örnek )
✅ Reklam Metni Nasıl Yazılır ve Neler Kullanmalıyız? (10+ Örnek)
✅ Reklamlarda AIDA Modeli Nasıl Kullanılır?
✅ En Başarılı Reklam Sistemi Mantığını Anlamak ( Reklamlarda Funnel Mantığı)
✅ META Business Manager Kurulumu – Tüm Detayları ile!
✅ Business Manager Panel Detayları
✅ En Başarılı Reklam Sistemi Mantığını Anlamak ( Reklamlarda Funnel Mantığı)
✅ Instagram Uygulama Reklamları ve Püf Noktaları!
✅ Business Manager’da Hızlı Sonuç Alacağınız Reklam Modelleri!
✅ Düşük Bütçe ile Yapacağınız Reklam Çalışmaları
✅ Kampanya – Reklam Seti – Reklam Mantığı
✅ Kampanya Bütçesi ve Reklam Seti Bütçesi Farkı ve Kullanım Mantığı
✅ Verimsiz ve Yüksek Maliyetli Reklamları Kapatma ve Verim Aldığımız Reklamları Çoğaltma Mantığı (Bütçemizi Koruyoruz)
✅ Hedef Kitleleri Parçalıyoruz! ( Soğuk – Ilık – Sıcak Kitleler)
✅ Rakiplerinizin %95inin Kullanmadığı Hedef Kitleler
✅ Bütçe Kullanımı Nasıl Olmalı?
✅ Yerel Mağazanızın Satışlarını Artıracak Konumsal Reklam Stratejileri
✅ Yeniden Pazarlama Reklamları ve Mantığı (Instagram’da Bilinirliğinizi ve Satışlarınızı Hızlandıracak Yöntem)
✅ Yeniden Pazarlama Reklamları ve Mantığı (Instagram’da Bilinirliğinizi ve Satışlarınızı Hızlandıracak Yöntem)
✅ Form, Telefon Araması ve Mesaj Reklamlarının Püf Noktaları.
✅ Story ve Reels Reklamları
Başarılı Reklam Görseli Oluşturma Sırları!
✅ Birçok Farklı Sektörden Basit ve Hızlı Şekilde Tasarımlar
✅ Reklam Görseli Tasarımı ve Püf Noktaları
✅ Satış Odaklı “Psikolojik Tetikleyicilerin” Kullanılması
✅ Keşfet’e Düşürmeye Yönelik İçerik Oluşturma Stratejileri
Shopier 6 Farklı Sektörde 1000+ Kargolara Ulaştığımız Reklam Stratejileri
✅ Shopier Kurulumu
✅ Facebook Pixel Kurulumu
✅ Shopier ve Facebook Entegrasyonu
✅ Satış Getiren Reklam Modelleri
✅ Shopier Reklamları
✅ Başarılı Reklam Modelleri Analizleri
✅ Shopier Platformu Detaylı Anlatımı
✅ Çocuk Giyim, Takı Sektörü, Hediyelik Eşya Sektörü, Çanta Sektörü gibi farklı birçık sektörde düşük reklam bütçeleri ile satış sağladığımız (1000+ Alışveriş) stratejileri aktarıyorum.
✅ Sepete Ekleyen İçerik Görüntüleyen Ama Satın Almayan Kişilere Tekrar Tekrar Reklam Gösterimi
Reklam Görselleri ve Videosu, Reklam Metinleri, Mesajlaşma Sürecinde Kullanacağınız Psikolojik Tetikleyiciler
Alıcı Hedef Kitlenizi Bulmanız için Doğru Sorular
Kendi Sektörünüzde Kullanmanız için Hazır 60+ İçerik
7/24 Whatsapp ve Telegramdan Tüm Sorularınızı İletiyor Olacaksınız
E-Ticaret Sitelerinde Rakiplerinizin Pek Haberdar Olmadığı E-Ticaret Sitesi Analizi ve Stratejileri.
✅ E-Ticaret Sitesi Nelerden Oluşur? (TÜM DETAYLARI İLE)
Header(Üst Bölüm), Footer(Alt Bölüm), Anasayfa, Kategori Sayfası, Ürün Detay Sayfası, Sepet Sayfası, Ödeme Sayfası, Teşekkürler Sayfası, Yasal Sayfalar, E-Mail Kampanyaları, Banner ve Slider Çalışmaları, Yönetici Panelinde Olması Gerekenler….
✅ E-Ticaret Sitelerinde Bulunan Header (Üst Bölüm) ve Footer (Alt Bölüm) de Neler Bulunmalı?
Kullanıcılar Rahatlıkla Aradıklarını Bulabilmeleri İçin Web Sitesindeki Menü Yapılandırılması, Kategoriler, Top Banner Kampanya Örnekleri (8+ Adet), Güven Veren Sayfaların Yerleştirilme Çalışmaları… (Başarılı 5+ Adet Sitenin İncelenmesi)
✅ Anasayfa’da Dönüşüm Artıran Stratejiler Nelerdir?
Slider ve Banner Kampanyalarının Kurgulanması, En Çok Satanlar, Yeni Gelenler, Fırsat Ürünleri, Güven Veren Detaylar (5+ Adet),
✅ Kategori Sayfalarında Dikkat Çeken Rozet Bilgileri
Sıralama ve Filtreleme Çalışmaları ile Müşteri Adaylarının Aradıklarını Kolaylıkla Bulabilmesi., Kategori Sayfasında Kullanacağımız Rozetler İle Kullanıcıları Ürün Sayfasına Kolaylıkla Çekebilecek Örnekler (6+ Adet)
✅ Satışlarınızın Artmasındaki En Önemli Sayfa! Ürün Detay Sayfasında Bulunması Gereken Tüm Detaylar!
Ürün Bilgileri (Resim, Başlık, Açıklama, Renk ve Beden Bilgileri … ), Butonlar (Sepete Ekleme Butonları, Satın Alma Butonları, Paylaşma Butonları, Haberdar Et Butonları), Detaylı Ürün Açıklamaları, Teslimat Bilgisi, Ödeme Seçenekleri Taksit vs. , Kullanıcı Yorumları, Gifler ve Resimler… Önerilen, Benzer ve Son Görüntülediğiniz Ürünlerin Çalışmaları
✅ Sepet Sayfasındaki Stratejiler ile Sepet Tutarınızı Artırın!
Fiyat Bilgisi, Adet ve Ürün Detay Bilgisi,
İndirim Çalışmaları, Upsell Ürün Satışı, Stok Baskısı, Kampanya ve Hediye Çeki Kullanımı Çalışmaları..
✅ Ödeme ve Adres Sayfasındaki Kullanıcıların Sayfayı Terk Etmelerini Önleyecek Stratejiler!
Güvenli Ödeme, Sayfayı Terk Etmeye Müsait Çalışmaların Kaldırılması, Kısa ve Öz Kullanıcıların Siparişini Tamamlayacak Sayfa Yapısı. Sözleşmeler, Üyelik Bilgileri, Misafir Kullanıcı Siparişleri…
✅ Sürekli Satış İçin Gerekli Olan
E-Mail Serileri Nasıl Olmalı?
E-Mail Kampanyaları Örnekleri (5+ Adet.), Alışveriş Tamamlamayanlara Gönderilecek E-Mail Kampanyası Örnekleri,Hoşgeldin, İndirim, Kampanya, Sepet Terk Mailleri
✅ E-Ticaret Yöneticileri için Olması Gereken Yönetici Paneli Özellikleri Nelerdir?
Raporlama Özellikleri Nasıl Olmalı?, Kampanya Kurguları, Entegrasyon Kolaylıkları, Mail Entegrasyonları, Tasarım Kolaylığı. Ürün Varyasyonları (Upsell, Crossel, Takım Ürünler ..),
✅ E-Ticaret Sitelerindeki Güven Veren Yapılar Nelerdir?
7+ Önemli Kriter
✅ E-Ticaret Sitelerindeki Kullanıcıların Hızlı Karar Verip Sipariş Vermelerini Sağlayacak 12+ Psikolojik Tetikleyiciler Nelerdir?
12+ Psikolojik Tetikleyici (Aciliyet, Kıtlık)
✅ Yılın Belirli Dönemlerinde Daha Fazla Satış İçin Kullanacağımız KAMPANYALAR için Stratejiler!
Özel Kampanyalar (Anneler Günü,Yılbaşı, Kasım Kampanyaları)
✅ Kullanıcılar için En Kusursuz E-Ticaret Çalışmaları Nasıl Olmalı?
Kullanıcı Odaklı İdeal Websitesi Örnekleri
✅ Başarılı E-Ticaret Siteleri Örnekleri (40+ Adet)
Birçok Sektörden Başarılı E-Ticaret Sitesi Örnekleri
✅ E-Ticaret Altyapılarıın Karşılaştırılması!
IKAS, TİCİMAX, WOOCOMMERCE, OPENCART, FAPRİKA, SHOPİFY
Yüksek Cirolar İçin Sürecin Nasıl İşlediğini Canlı Örnekler İle Anlayın.
Dikkat Çeken ve Kullanıcıları Etkileyerek Satışa Çeviren Reklam İçerikleri Nasıl Oluşturulur?
Rakiplerinizin, Google, Facebook, Instagram, Tiktok, Youtube Gibi Alanlardan Reklam ve İçeriklerini Analiz Edin
E-Ticaret Reklamcılığını A’dan Z’Ye Öğreneceğiniz Modül!
Reklam Kontrolünü Sağlayarak İpleri Kendi Elinizde Tutun
✅ Reklamlarda Metrikler Nedir? Neden Önemlidir?
Erişim, Gösterim, Sıklık, Bağlantı Tıklamaları, CPM, CTR, CPC, CPA, ROAS, BaşaBaş Noktası, Etkileşimler, Alışveriş Başlatma, Sepete Ekleme, Ödeme Bilgisi Ekleme Gibi Terimlerin Örnekleri ile Birlikte İncelenmesi
✅ Metrikler İçin Önemli Bilgiler (5+ Adet)
CPM Yüksekse Nasıl Düşürebilirim?
CTR Düşükse Nasıl Yükseltebilirim?
Reklam Maliyetlerim Ne Zaman Artar?
Bağlantı Tıklamalarını Nasıl Artırabilirim?
Gibi Sorulara yönelik Önemli Bilgilerin Aktarılması
✅ Metrikler İçin Örnekler (8+ Adet)
Anlatmış Olduğum Metriklerin Örnekler İle Pekiştirilmesi
✅Business Manager Üzerinden Metriklerin Gösterilmesi
Özel Sütun Oluşturma, Önceliği Yüksek Olan Metriklerin Sıralanması, Metriklerin Yorumlanması ve Gerçek Bir Reklam Paneli Üzerinden Gösterilmesi.
Markaların Pek Uygulamadığı Funnel Stratejileri
✅ Reklamlar Sistem Kurulumu Nedir?
Funnel Aşamaları Nelerden Oluşur? Örnekleri İle Birlikte Hariç Tutma İşlemlerinin Gösterilmesi, Kullanıcıların Hangi Funnel Aşamasından Alışveriş Adımına Geçtiğinin Tespiti
✅ Hedef Kitle Grupları Nelerdir?
Soğuk Kitle Detayları, Ilık Kitle Detayları, Sıcak Kitle Detayları
✅ Özel ve Benzer Kitlelerin Oluşturulması
Funnel Aşamasında Kurguladığımız Kitlelerin Oluşturulması.
Süreye Göre, Eyleme Göre ve Değere Göre Hedef Kitlelerin Oluşturulması. Soğuk, Ilık ve Sıcak Kitlelere Özel Hedef Kitlelerin Oluşturulması
✅Reklamlarda Doğru İsimlendirme Nasıl Yapılır?
Kampanya İsimlendirilmesi, Reklam Seti İsimlendirilmesi, Reklam İsimlendirmesi ve Örnekleri
✅Funnel : Soğuk Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
4 Farklı Soğuk Kitle Grubunun Örnekler ile Oluşturulması (Geniş Kitle, Advantage+ Kitlesi, İlgi Alanları Kitlesi, Benzer Kitleler).
Funnel’ın Soğuk Kitle Aşaması İçin Ilık ve Sıcak Kitle Kitlelerinin Hariç Tututlması
1000+ Sipariş Getiren Gerçek Reklam Hesabı Üzerinden Soğuk Kitle Reklamlarının İncelenmesi.
✅Funnel : Ilık Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Instagram, Facebook ve Video Etkileşimler İle Oluşturduğumuz Ilık Kitlelerin Panelde Uygulanması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlıklı Bir Şekilde Yapılması
300+ Sipariş Getiren Ilık Kitle Reklamlarının Gerçek Hesap Üzerinden İncelenmesi
✅Funnel : Sıcak Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Web Sitesi İçerisinde Değerli Eylemlerin Gerçekleşmesi Sonucunda Oluşan Sıcak Kitle için Panelde Hedeflemelerin Yapılması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlanması
200+ Sipariş Gerçekleşen Gerçek Reklam Hesabı Üzerindeki Sıcak Kitle Reklamlarının İncelenmesi
✅Katalog Reklamları
Dinamik Formatta Web Sitesinden Çektiğimiz Ürünlerin Tüm Detaylarını Kullanabildiğimiz Reklam Formatının Uygulanması, Özel Hedeflemelerin Sağlanması (son 3 gün görüntüleyen son 7 gün satın almayan gibi ).
Ürün Setleri Oluşturulup Katalog Reklamları ile Kullanılması
✅Upsell, Crossel ve Özel Kombinasyon Reklamları
Markamızdan Satın Alan veya Belirli Ürün Setlerini İnceleyen Kullanıcılara Daha Pahalı veya Tamamlayıcı Ürünlerin Satılması.
Özel Kombinasyonların Oluşturulması (Son 5 Gün Görüntüleyen & Sepete Ekleyen Ama Satın Almayan Kullancılara Reklamları Göster)
✅Reklamlarda AIDA Modeli Nasıl Uygulanır?
Reklam Metni Yazarken Öğrendiğimiz AIDA Modeli ve Sistemler Sayesinde (Soğuk-Ilık-Sıcak Kitleler) Özel Reklam Görselleri ve Metinlerinin Çıkılması
Her Kullanıcı Kitlesi Reklam İçeriği Olarak Farklı Çalışmalar Görüyor Olacak.
Örneklerin İncelenmesi (6+ Adet)
✅Funnel Aşamalarında Doğru Bütçeleme İşlemi Nasıl Olmalı?
Yeni Marka veya Etkileşimi Yüksek Olan Bir Marka İçin Bütçeleme İşlemleri Nasıl Olmalı? Soğuk – Ilık – Sıcak Kitle İçin Bütçe Oranları Ne Şekilde Olmalı?
✅Ölçekleme (Scaling) İşlemleri Nasıl Olmalı? (Yatay Ölçekleme, Dikey Ölçekleme)
Belirli Bir Bütçeyle Başarılı Çalışmalar Alıyoruz ve İşimizi Büyütmek İstiyoruz Bu İşlemleri Reklamlarda Nasıl Yapabiliriz?
Özel Stratejiler
Gerçek Hesaplar Üzerinden Ölçekleme İşlemlerinin Gösterilmesi
✅Gerçek Hesaplar Üzerinden Reklam Çalışmalarının İncelenmesi
1000+ Adet Alışveriş Getiren Reklam Stratejilerinin Sistem Kurulumu ile İncelenmesi
Doğru Analiz İşlemleri ile Reklamlarınızı İyileştirin
✅ Kırılımların İncelenmesi
Kullanıcıların Göstermiş Oldukları Eylemlere Göre Yaş, Cinsiyet, Konum, Kullanılan Cihaz Gibi Kırılımların Reklam Kampanyalarında İncelenmesi
✅ Metriklerin İncelenmesi
Verilerin Doğru Şekilde Yorumlanması Satışlara Olumlu Katkı Sağlamaktadır.
✅ Sütünların Özelleştirilmesi
İstediğimiz Verilere Göre Paneli Yorumlayabiliriz, Bizim İçin Önemli Olan Sütun Yapılandırması Nasıl Olmalı?
✅Funnel Aşamalarına Göre Kitlelerin Yapmış Olduğu Davranışların Yorumlanması
Soğuk Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Ilık Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Sıcak Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Yorumlanması
✅Görsel Grafiklerin Yorumlanması
Reklam Sonuçlarının Görsel Olarak Yorumlanması
✅Özel Raporların Oluşturulması
Danışmanlık Verdiğimiz Firmalara İletmek için Özel Raporlama İşlemleri Nasıl Olmalı?
Genelde Bu nedir? Şu Nasıl Yapılır? Gibi Çalışmaları Bu Bölümde o Konuyla Alakalı Görüyor Olacaksınız.
✅ UTM Parametresi Nedir? Nasıl Kullanılır?
UTM Paremetresinin Kullanımının Aktarılması
✅ Çevrimdışı Olay Setleri Nedir? Nasıl Kullanılır?
Çevrimdışı Olay Setlerinin Önemi ve Kullanım Şekli
✅ AOV Nedir?
AOV Nedir?
✅İlişkilendirme Ayarı Nedir?
İlişkilendime Ayarı Nedir? Çeşitleri Nelerdir?
✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR
Aklına Takılanı Sor, Cevabını Video Olarak Bu Bölümde İncele
Birlikte Uygulayacağımız Stratejiler ve Uygulanma Aşamaları
Ajansımda Uygulamış Olduğumuz Stratejileri Bu Bölümde Öğreniyor Olacaksınız!
7/24 Whatsapp ve Telegramdan Tüm Sorularınızı İletiyor Olacaksınız !
Eğitim canlı değil. İstediğiniz zaman istediğiniz yerde erişim sağlayabilmeniz için eğitim paneli içerisinden videolara erişim sağlayabilirsiniz. Canlı olmamasının sebebi malesef zaman olarak herkesin uyuşmaması.
Eğitim süresi yaklaşık 10 saat civarı her iki eğitim içinde. Günlük 2 saatinizi ayırdığınızda 2 haftada bitmiş olur ve uygulama sağlayabilirsiniz.
Tüm detaylar eğitimde aşama aşama aktarılıyor. Hiçbir bilgisi olmayan kişilerde sıfırdan uzman seviyeye gelebilir.
Whatsapp hattımız ve telegram kanalımız üzerinden istediğiniz şekilde sorularınızı aktarabilirsiniz.
Whatsapp hattımız üzerinden birebir destek alabiliyorsunuz.
Ömür boyu erişime sahipsiniz.
Birde Yasin Karaca Bakış açısı ile reklamlara hakim olun 🙂 Ajansımızda uygulamadığımız 350+ markada deneyimlediğim çalışmaları eğitimde aktarıyorum. Sektör sektör tüm startejileri öğrenebilirsiniz
Eğitim ilk çıktığından beri gelen güncellemeleri eğitim paneline ekliyoruz. Panel sürekli değişebilir. Sorularınızı ve panel hakkında detayları whatsapp hattımızdan sorabilirsiniz her zaman. Stratejiler bakidir 🙂
NOT FACEBOOK: This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. © Yasin Karaca – All rights reserved
Önemli Uyarı!
Kısa yoldan, emeksiz para kazanmanın mümkün olduğuna inanmıyoruz ve bu sayfada gördüğünüz hiç bir eğitim bunu vaad etmemektedir. Eğitimlerden alınan sonuçlar, verilen bilgilerin çok çalışarak uygulamaya dökülmesinin bir ürünüdür.