SADECE E-Ticaret Sitesi Üzerinden Satışları Hızlıca Arttırmaya Yönelik Starejileri Öğrenin!
Kadın Giyim, Tesettür Giyim, Erkek Giyim, Çocuk ve Bebek Giyim, El İşi Ürünler ve Butikler
Takı, Yüzük, Kolye, Bijuteri, Saat, Bileklik, Değerli Taş ve Kuyumculuk
Ayakkabı, Gözlük, Telefon Aksesuarları, Çanta, Spor Ürünleri, Ev ürünleri ve Halı Kilim
Zayıflama ve Kozmetik Ürünleri, Organik Gıda Ürünleri, Restoranlar, Mobilya, İç Giyim, Animasyon Çorap ve Endüstiyel Ürün Satışı
E-Ticaret Sitelerinde Rakiplerinizin Pek Haberdar Olmadığı E-Ticaret Sitesi Analizi ve Stratejileri.
✅ E-Ticaret Sitesi Nelerden Oluşur? (TÜM DETAYLARI İLE)
Header(Üst Bölüm), Footer(Alt Bölüm), Anasayfa, Kategori Sayfası, Ürün Detay Sayfası, Sepet Sayfası, Ödeme Sayfası, Teşekkürler Sayfası, Yasal Sayfalar, E-Mail Kampanyaları, Banner ve Slider Çalışmaları, Yönetici Panelinde Olması Gerekenler….
✅ E-Ticaret Sitelerinde Bulunan Header (Üst Bölüm) ve Footer (Alt Bölüm) de Neler Bulunmalı?
Kullanıcılar Rahatlıkla Aradıklarını Bulabilmeleri İçin Web Sitesindeki Menü Yapılandırılması, Kategoriler, Top Banner Kampanya Örnekleri (8+ Adet), Güven Veren Sayfaların Yerleştirilme Çalışmaları… (Başarılı 5+ Adet Sitenin İncelenmesi)
✅ Anasayfa’da Dönüşüm Artıran Stratejiler Nelerdir?
Slider ve Banner Kampanyalarının Kurgulanması, En Çok Satanlar, Yeni Gelenler, Fırsat Ürünleri, Güven Veren Detaylar (5+ Adet),
✅ Kategori Sayfalarında Dikkat Çeken Rozet Bilgileri
Sıralama ve Filtreleme Çalışmaları ile Müşteri Adaylarının Aradıklarını Kolaylıkla Bulabilmesi., Kategori Sayfasında Kullanacağımız Rozetler İle Kullanıcıları Ürün Sayfasına Kolaylıkla Çekebilecek Örnekler (6+ Adet)
✅ Satışlarınızın Artmasındaki En Önemli Sayfa! Ürün Detay Sayfasında Bulunması Gereken Tüm Detaylar!
Ürün Bilgileri (Resim, Başlık, Açıklama, Renk ve Beden Bilgileri … ), Butonlar (Sepete Ekleme Butonları, Satın Alma Butonları, Paylaşma Butonları, Haberdar Et Butonları), Detaylı Ürün Açıklamaları, Teslimat Bilgisi, Ödeme Seçenekleri Taksit vs. , Kullanıcı Yorumları, Gifler ve Resimler… Önerilen, Benzer ve Son Görüntülediğiniz Ürünlerin Çalışmaları
✅ Sepet Sayfasındaki Stratejiler ile Sepet Tutarınızı Artırın!
Fiyat Bilgisi, Adet ve Ürün Detay Bilgisi,
İndirim Çalışmaları, Upsell Ürün Satışı, Stok Baskısı, Kampanya ve Hediye Çeki Kullanımı Çalışmaları..
✅ Ödeme ve Adres Sayfasındaki Kullanıcıların Sayfayı Terk Etmelerini Önleyecek Stratejiler!
Güvenli Ödeme, Sayfayı Terk Etmeye Müsait Çalışmaların Kaldırılması, Kısa ve Öz Kullanıcıların Siparişini Tamamlayacak Sayfa Yapısı. Sözleşmeler, Üyelik Bilgileri, Misafir Kullanıcı Siparişleri…
✅ Sürekli Satış İçin Gerekli Olan
E-Mail Serileri Nasıl Olmalı?
E-Mail Kampanyaları Örnekleri (5+ Adet.), Alışveriş Tamamlamayanlara Gönderilecek E-Mail Kampanyası Örnekleri,Hoşgeldin, İndirim, Kampanya, Sepet Terk Mailleri
✅ E-Ticaret Yöneticileri için Olması Gereken Yönetici Paneli Özellikleri Nelerdir?
Raporlama Özellikleri Nasıl Olmalı?, Kampanya Kurguları, Entegrasyon Kolaylıkları, Mail Entegrasyonları, Tasarım Kolaylığı. Ürün Varyasyonları (Upsell, Crossel, Takım Ürünler ..),
✅ E-Ticaret Sitelerindeki Güven Veren Yapılar Nelerdir?
7+ Önemli Kriter
✅ E-Ticaret Sitelerindeki Kullanıcıların Hızlı Karar Verip Sipariş Vermelerini Sağlayacak 12+ Psikolojik Tetikleyiciler Nelerdir?
12+ Psikolojik Tetikleyici (Aciliyet, Kıtlık)
✅ Yılın Belirli Dönemlerinde Daha Fazla Satış İçin Kullanacağımız KAMPANYALAR için Stratejiler!
Özel Kampanyalar (Anneler Günü,Yılbaşı, Kasım Kampanyaları)
✅ Kullanıcılar için En Kusursuz E-Ticaret Çalışmaları Nasıl Olmalı?
Kullanıcı Odaklı İdeal Websitesi Örnekleri
✅ Başarılı E-Ticaret Siteleri Örnekleri (40+ Adet)
Birçok Sektörden Başarılı E-Ticaret Sitesi Örnekleri
✅ E-Ticaret Altyapılarıın Karşılaştırılması!
IKAS, TİCİMAX, WOOCOMMERCE, OPENCART, FAPRİKA, SHOPİFY
Yüksek Cirolar İçin Sürecin Nasıl İşlediğini Canlı Örnekler İle Anlayın.
✅ Neden Faceook Reklamlarını Kullanıyoruz?Dikkat Çeken ve Kullanıcıları Etkileyerek Satışa Çeviren Reklam İçerikleri Nasıl Oluşturulur?
✅ Reklam Görselleri ve Metinlerinde Neler Kullanabiliriz?Rakiplerinizin, Google, Facebook, Instagram, Tiktok, Youtube Gibi Alanlardan Reklam ve İçeriklerini Analiz Edin
✅ Facebook – Instagram Rakip AnaliziE-Ticaret Reklamcılığını A’dan Z’Ye Öğreneceğiniz Modül!
✅ Reklamların Başarısını Etkileyen 3 Faktör!Reklam Kontrolünü Sağlayarak İpleri Kendi Elinizde Tutun
✅ Reklamlarda Metrikler Nedir? Neden Önemlidir?
Erişim, Gösterim, Sıklık, Bağlantı Tıklamaları, CPM, CTR, CPC, CPA, ROAS, BaşaBaş Noktası, Etkileşimler, Alışveriş Başlatma, Sepete Ekleme, Ödeme Bilgisi Ekleme Gibi Terimlerin Örnekleri ile Birlikte İncelenmesi
✅ Metrikler İçin Önemli Bilgiler (5+ Adet)
CPM Yüksekse Nasıl Düşürebilirim?
CTR Düşükse Nasıl Yükseltebilirim?
Reklam Maliyetlerim Ne Zaman Artar?
Bağlantı Tıklamalarını Nasıl Artırabilirim?
Gibi Sorulara yönelik Önemli Bilgilerin Aktarılması
✅ Metrikler İçin Örnekler (8+ Adet)
Anlatmış Olduğum Metriklerin Örnekler İle Pekiştirilmesi
✅Business Manager Üzerinden Metriklerin Gösterilmesi
Özel Sütun Oluşturma, Önceliği Yüksek Olan Metriklerin Sıralanması, Metriklerin Yorumlanması ve Gerçek Bir Reklam Paneli Üzerinden Gösterilmesi.
Markaların Pek Uygulamadığı Funnel Stratejileri
✅ Reklamlar Sistem Kurulumu Nedir?
Funnel Aşamaları Nelerden Oluşur? Örnekleri İle Birlikte Hariç Tutma İşlemlerinin Gösterilmesi, Kullanıcıların Hangi Funnel Aşamasından Alışveriş Adımına Geçtiğinin Tespiti
✅ Hedef Kitle Grupları Nelerdir?
Soğuk Kitle Detayları, Ilık Kitle Detayları, Sıcak Kitle Detayları
✅ Özel ve Benzer Kitlelerin Oluşturulması
Funnel Aşamasında Kurguladığımız Kitlelerin Oluşturulması.
Süreye Göre, Eyleme Göre ve Değere Göre Hedef Kitlelerin Oluşturulması. Soğuk, Ilık ve Sıcak Kitlelere Özel Hedef Kitlelerin Oluşturulması
✅Reklamlarda Doğru İsimlendirme Nasıl Yapılır?
Kampanya İsimlendirilmesi, Reklam Seti İsimlendirilmesi, Reklam İsimlendirmesi ve Örnekleri
✅Funnel : Soğuk Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
4 Farklı Soğuk Kitle Grubunun Örnekler ile Oluşturulması (Geniş Kitle, Advantage+ Kitlesi, İlgi Alanları Kitlesi, Benzer Kitleler).
Funnel’ın Soğuk Kitle Aşaması İçin Ilık ve Sıcak Kitle Kitlelerinin Hariç Tututlması
1000+ Sipariş Getiren Gerçek Reklam Hesabı Üzerinden Soğuk Kitle Reklamlarının İncelenmesi.
✅Funnel : Ilık Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Instagram, Facebook ve Video Etkileşimler İle Oluşturduğumuz Ilık Kitlelerin Panelde Uygulanması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlıklı Bir Şekilde Yapılması
300+ Sipariş Getiren Ilık Kitle Reklamlarının Gerçek Hesap Üzerinden İncelenmesi
✅Funnel : Sıcak Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Web Sitesi İçerisinde Değerli Eylemlerin Gerçekleşmesi Sonucunda Oluşan Sıcak Kitle için Panelde Hedeflemelerin Yapılması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlanması
200+ Sipariş Gerçekleşen Gerçek Reklam Hesabı Üzerindeki Sıcak Kitle Reklamlarının İncelenmesi
✅Katalog Reklamları
Dinamik Formatta Web Sitesinden Çektiğimiz Ürünlerin Tüm Detaylarını Kullanabildiğimiz Reklam Formatının Uygulanması, Özel Hedeflemelerin Sağlanması (son 3 gün görüntüleyen son 7 gün satın almayan gibi ).
Ürün Setleri Oluşturulup Katalog Reklamları ile Kullanılması
✅Upsell, Crossel ve Özel Kombinasyon Reklamları
Markamızdan Satın Alan veya Belirli Ürün Setlerini İnceleyen Kullanıcılara Daha Pahalı veya Tamamlayıcı Ürünlerin Satılması.
Özel Kombinasyonların Oluşturulması (Son 5 Gün Görüntüleyen & Sepete Ekleyen Ama Satın Almayan Kullancılara Reklamları Göster)
✅Reklamlarda AIDA Modeli Nasıl Uygulanır?
Reklam Metni Yazarken Öğrendiğimiz AIDA Modeli ve Sistemler Sayesinde (Soğuk-Ilık-Sıcak Kitleler) Özel Reklam Görselleri ve Metinlerinin Çıkılması
Her Kullanıcı Kitlesi Reklam İçeriği Olarak Farklı Çalışmalar Görüyor Olacak.
Örneklerin İncelenmesi (6+ Adet)
✅Funnel Aşamalarında Doğru Bütçeleme İşlemi Nasıl Olmalı?
Yeni Marka veya Etkileşimi Yüksek Olan Bir Marka İçin Bütçeleme İşlemleri Nasıl Olmalı? Soğuk – Ilık – Sıcak Kitle İçin Bütçe Oranları Ne Şekilde Olmalı?
✅Ölçekleme (Scaling) İşlemleri Nasıl Olmalı? (Yatay Ölçekleme, Dikey Ölçekleme)
Belirli Bir Bütçeyle Başarılı Çalışmalar Alıyoruz ve İşimizi Büyütmek İstiyoruz Bu İşlemleri Reklamlarda Nasıl Yapabiliriz?
Özel Stratejiler
Gerçek Hesaplar Üzerinden Ölçekleme İşlemlerinin Gösterilmesi
✅Gerçek Hesaplar Üzerinden Reklam Çalışmalarının İncelenmesi
1000+ Adet Alışveriş Getiren Reklam Stratejilerinin Sistem Kurulumu ile İncelenmesi
Doğru Analiz İşlemleri ile Reklamlarınızı İyileştirin
✅ Kırılımların İncelenmesi
Kullanıcıların Göstermiş Oldukları Eylemlere Göre Yaş, Cinsiyet, Konum, Kullanılan Cihaz Gibi Kırılımların Reklam Kampanyalarında İncelenmesi
✅ Metriklerin İncelenmesi
Verilerin Doğru Şekilde Yorumlanması Satışlara Olumlu Katkı Sağlamaktadır.
✅ Sütünların Özelleştirilmesi
İstediğimiz Verilere Göre Paneli Yorumlayabiliriz, Bizim İçin Önemli Olan Sütun Yapılandırması Nasıl Olmalı?
✅Funnel Aşamalarına Göre Kitlelerin Yapmış Olduğu Davranışların Yorumlanması
Soğuk Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Ilık Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Sıcak Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Yorumlanması
✅Görsel Grafiklerin Yorumlanması
Reklam Sonuçlarının Görsel Olarak Yorumlanması
✅Özel Raporların Oluşturulması
Danışmanlık Verdiğimiz Firmalara İletmek için Özel Raporlama İşlemleri Nasıl Olmalı?
Genelde Bu nedir? Şu Nasıl Yapılır? Gibi Çalışmaları Bu Bölümde o Konuyla Alakalı Görüyor Olacaksınız.
✅ UTM Parametresi Nedir? Nasıl Kullanılır?
UTM Paremetresinin Kullanımının Aktarılması
✅ Çevrimdışı Olay Setleri Nedir? Nasıl Kullanılır?
Çevrimdışı Olay Setlerinin Önemi ve Kullanım Şekli
✅ AOV Nedir?
AOV Nedir?
✅İlişkilendirme Ayarı Nedir?
İlişkilendime Ayarı Nedir? Çeşitleri Nelerdir?
✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR
Aklına Takılanı Sor, Cevabını Video Olarak Bu Bölümde İncele
✅ Hocam Reklam Maliyetlerim Arttı Ne Yapmalıyım?Birlikte Uygulayacağımız Stratejiler ve Uygulanma Aşamaları
✅ /Canta kategorisine gelenlere üst üsrün satışı olarak /kolye ürünlerini nasıl satabilirim?Ajansımda Uygulamış Olduğumuz Stratejileri Bu Bölümde Öğreniyor Olacaksınız!
✅ Takı Sektöründe 1Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler7/24 Whatsapp ve Telegramdan Tüm Sorularınızı İletiyor Olacaksınız !
Eğitim canlı değil. İstediğiniz zaman istediğiniz yerde erişim sağlayabilmeniz için eğitim paneli içerisinden videolara erişim sağlayabilirsiniz. Canlı olmamasının sebebi malesef zaman olarak herkesin uyuşmaması.
Eğitim süresi yaklaşık 14 saat. Günlük 2 saatinizi ayırdığınızda 1 haftada bitmiş olur.
Tüm detaylar eğitimde aşama aşama aktarılıyor. Hiçbir bilgisi olmayan kişilerde sıfırdan uzman seviyeye gelebilir.
Whatsapp hattımız ve telegram kanalımız üzerinden istediğiniz şekilde sorularınızı aktarabilirsiniz.
Whatsapp hattımız üzerinden birebir destek alabiliyorsunuz.
Ömür boyu erişime sahipsiniz.
Birde Yasin Karaca Bakış açısı ile reklamlara hakim olun 🙂 Ajansımızda uygulamadığımız 220+ markada deneyimlediğim çalışmaları eğitimde aktarıyorum. Sektör sektör tüm startejileri öğrenebilirsiniz
Eğitim ilk çıktığından beri gelen güncellemeleri eğitim paneline ekliyoruz. Panel sürekli değişebilir. Stratejiler bakidir 🙂
NOT FACEBOOK: This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. © Yasin Karaca – All rights reserved
Önemli Uyarı!
Kısa yoldan, emeksiz para kazanmanın mümkün olduğuna inanmıyoruz ve bu sayfada gördüğünüz hiç bir eğitim bunu vaad etmemektedir. Eğitimlerden alınan sonuçlar, verilen bilgilerin çok çalışarak uygulamaya dökülmesinin bir ürünüdür.