SADECE E-Ticaret Sitesi Üzerinden Satışları Hızlıca Arttırmaya Yönelik Starejileri  Öğrenin!

Yüksek Dönüşümlü E-Ticaret Eğitimi

Eğitimin tüm detayları sayfa sonuna kadar aktarılmaktadır.

E-Ticaret sitesi üzerinden kargo sayılarını üst noktalara taşımak için 5dknızı ayırıp okumaya devam edebilirsiniz.

Eğitime Kimler Katılmalı?

GİYİM SEKTÖRÜ

Kadın Giyim, Tesettür Giyim, Erkek Giyim, Çocuk ve Bebek Giyim, El İşi Ürünler ve Butikler

TAKI VE AKSESUAR SEKTÖRÜ

Takı, Yüzük, Kolye, Bijuteri, Saat, Bileklik, Değerli Taş ve Kuyumculuk

GENEL ÜRÜN SEKTÖRLERİ

Ayakkabı, Gözlük, Telefon Aksesuarları, Çanta, Spor Ürünleri, Ev ürünleri ve Halı Kilim

E-TİCARET SİTESİ ÜZERİNDEN ÜRÜN SATAN HERKES

Zayıflama ve Kozmetik Ürünleri, Organik Gıda Ürünleri, Restoranlar, Mobilya, İç Giyim, Animasyon Çorap ve Endüstiyel Ürün Satışı

E-Ticaret Sitesi Reklam Sonuçlarınız
Bu Şekilde Olabilir

Eğitimden Sonrasında Bu Sonuçları Sende Başarabilirsin
👉 Yana Kaydırın 👉

Sonuçlarını Artırdığımız Bazı Danışanlarımız (Eğitim ve Reklam Yönetimi Hizmeti)

Tüm Sonuçları Görmek İçin
👉 Yana Kaydırın 👉

Tüm Referans Videolarını Görmek İçin
👉 Yana Kaydırın ve Üzerine Tıklayın 👉

Neden Yasin Karaca'dan Eğitim Almalısın?

Merhabalar, ben Yasin Karaca Domino Dijital Reklam Ajansı Kurucusuyum.

👉 2018 Yılından itibaren yaklaşık 10+ Farklı Ülkede (Amerika, Avusturya, Almanya, Romanya, Özbekistan, Azerbeycan ve Türkiye gibi ) 40+ Farklı Sektörde 220+ firmanın reklam yönetimi ve danışmanlığını sağladım.

👉 Eğitim olarak 1000+den fazla kurumsal, bireysel ve online eğitimler verdim.

👉 Ajans olarak toplamda 30+ Milyon TL ve Aylık 2Milyon+ TL reklam bütçesi yönetimi sağlıyoruz.

👉 Eğitimde bu stratejileri tüm sektörlerden örneklerini görüyor olacaksınız.

Bu Eğitim Sayesinde Yapabilecekleriniz

✅ İleri seviye web sitesi reklamlarını yönetiyor olabileceksiniz.

✅ Web sitesinde daha fazla satış yapacağınız detayları 10'larca örnekler ile canlı canlı öğreniyor olacaksınız.

✅ Verileri panelden kolaylıkla takip edebiliyor ve analiz edebiliyor olacaksınız.

✅ Daha fazla kargo çıkarabileceksiniz.

✅ Kurulumları istediğiniz altyapıda rahatlıkla sağlayabilecek ve web sitesindeki verilerin reklamlara geçmesini sağlayabileceksiniz.

✅ Daha düşük maliyetlerlerde "alışveriş başı ücret" alabiliyor olacaksınız.

✅ Çok satış getiren reklam içeriklerini (video, görsel, metin ) onlarca örnek ile inceliyor olacaksınız.

✅ Satışın reklamlarda tüm aksiyonlarını öğrenerek uyguluyor olacaksınız (yeniden pazarlama, upsell crossel ...)

✅ Rakiplerinizin bilmediği stratejileri öğrenip uygulayabileceksiniz.

✅ Reklamlarda ileri seviye sistem kurulumu sayesinde etkileşime geçen kitlelerinize sürekli satış yapabileceksiniz.

✅ Web siteniz olmasa da shopier üzerinden reklamlar ile kartla ödeme alan kullanıcıları bulabileceksiniz.

✅ 1Milyon tl ve üzeri ajansımızda reklamlar ile satış yaptığımız reklamları canlı panelden görüyor olacaksınız.

✅ Sorularınızı rahatlıkla iletebileceksiniz.

Yüksek Dönüşümlü E-Ticaret Eğitimi İçerisinde Neler Var?

Ajans Tarafında Danışmanlık Verdiğimiz 40+ Sektörden Gerçek Örnekler ile Günlük 100+ Kargolara Ulaştığımız Stratejileri Aktarıyorum.

E-Ticaret Sitelerinde Rakiplerinizin Pek Haberdar Olmadığı E-Ticaret Sitesi Analizi ve Stratejileri.

✅ E-Ticaret Sitesi Nelerden Oluşur? (TÜM DETAYLARI İLE)
Header(Üst Bölüm), Footer(Alt Bölüm), Anasayfa, Kategori Sayfası, Ürün Detay Sayfası, Sepet Sayfası, Ödeme Sayfası, Teşekkürler Sayfası, Yasal Sayfalar, E-Mail Kampanyaları, Banner ve Slider Çalışmaları, Yönetici Panelinde Olması Gerekenler….

✅ E-Ticaret Sitelerinde Bulunan Header (Üst Bölüm) ve Footer (Alt Bölüm) de Neler Bulunmalı?
Kullanıcılar Rahatlıkla Aradıklarını Bulabilmeleri İçin Web Sitesindeki Menü Yapılandırılması, Kategoriler, Top Banner Kampanya Örnekleri (8+ Adet), Güven Veren Sayfaların Yerleştirilme Çalışmaları… (Başarılı 5+ Adet Sitenin İncelenmesi)

✅ Anasayfa’da Dönüşüm Artıran Stratejiler Nelerdir?
Slider ve Banner Kampanyalarının Kurgulanması, En Çok Satanlar, Yeni Gelenler, Fırsat Ürünleri, Güven Veren Detaylar (5+ Adet),

✅ Kategori Sayfalarında Dikkat Çeken Rozet Bilgileri
Sıralama ve Filtreleme Çalışmaları ile Müşteri Adaylarının Aradıklarını Kolaylıkla Bulabilmesi., Kategori Sayfasında Kullanacağımız Rozetler İle Kullanıcıları Ürün Sayfasına Kolaylıkla Çekebilecek Örnekler (6+ Adet)

✅ Satışlarınızın Artmasındaki En Önemli Sayfa! Ürün Detay Sayfasında Bulunması Gereken Tüm Detaylar!
Ürün Bilgileri (Resim, Başlık, Açıklama, Renk ve Beden Bilgileri … ), Butonlar (Sepete Ekleme Butonları, Satın Alma Butonları, Paylaşma Butonları, Haberdar Et Butonları), Detaylı Ürün Açıklamaları, Teslimat Bilgisi, Ödeme Seçenekleri Taksit vs. , Kullanıcı Yorumları, Gifler ve Resimler… Önerilen, Benzer ve Son Görüntülediğiniz Ürünlerin Çalışmaları

✅ Sepet Sayfasındaki Stratejiler ile Sepet Tutarınızı Artırın!

Fiyat Bilgisi, Adet ve Ürün Detay Bilgisi,
İndirim Çalışmaları, Upsell Ürün Satışı, Stok Baskısı, Kampanya ve Hediye Çeki Kullanımı Çalışmaları..

✅ Ödeme ve Adres Sayfasındaki Kullanıcıların Sayfayı Terk Etmelerini Önleyecek Stratejiler!

Güvenli Ödeme, Sayfayı Terk Etmeye Müsait Çalışmaların Kaldırılması, Kısa ve Öz Kullanıcıların Siparişini Tamamlayacak Sayfa Yapısı. Sözleşmeler, Üyelik Bilgileri, Misafir Kullanıcı Siparişleri…

✅ Sürekli Satış İçin Gerekli Olan
E-Mail Serileri Nasıl Olmalı?

E-Mail Kampanyaları Örnekleri (5+ Adet.), Alışveriş Tamamlamayanlara Gönderilecek E-Mail Kampanyası Örnekleri,Hoşgeldin, İndirim, Kampanya, Sepet Terk Mailleri

✅ E-Ticaret Yöneticileri için Olması Gereken Yönetici Paneli Özellikleri Nelerdir?

Raporlama Özellikleri Nasıl Olmalı?, Kampanya Kurguları, Entegrasyon Kolaylıkları, Mail Entegrasyonları, Tasarım Kolaylığı. Ürün Varyasyonları (Upsell, Crossel, Takım Ürünler ..),

✅ E-Ticaret Sitelerindeki Güven Veren Yapılar Nelerdir?

7+ Önemli Kriter

✅ E-Ticaret Sitelerindeki Kullanıcıların Hızlı Karar Verip Sipariş Vermelerini Sağlayacak 12+ Psikolojik Tetikleyiciler Nelerdir?

12+ Psikolojik Tetikleyici (Aciliyet, Kıtlık)

✅ Yılın Belirli Dönemlerinde Daha Fazla Satış İçin Kullanacağımız KAMPANYALAR için Stratejiler!

Özel Kampanyalar (Anneler Günü,Yılbaşı, Kasım Kampanyaları)

✅ Kullanıcılar için En Kusursuz E-Ticaret Çalışmaları Nasıl Olmalı?

Kullanıcı Odaklı İdeal Websitesi Örnekleri
✅ Başarılı E-Ticaret Siteleri Örnekleri (40+ Adet)

Birçok Sektörden Başarılı E-Ticaret Sitesi Örnekleri

✅ E-Ticaret Altyapılarıın Karşılaştırılması!

IKAS, TİCİMAX, WOOCOMMERCE, OPENCART, FAPRİKA, SHOPİFY

Farklı E-Ticaret Siteleri Üzerinden Kurulumların Sağlanması​​   ✅ Kısıtlama Yaşamamak için Facebook Profili Nasıl Olmalı?
Profil Fotoğrafı, Arkadaş Ekleme, Kullanıcı Bilgilerinin Girilmesi, 2 Faktörlü Doğrulama, Kimlik Onayı Yapılması, İletişim Bilgilerini Doğrulama (mail ve telefon), Destek Ekibine Bağlanma..

✅ Instagram ve Facebook Bağlantılarının Kontrol Edilmesi
Reklamlarını Yönettiğimiz Instagram Hesabı için Facebook ile Bağlantılarının Yapılması.

✅ Business Manager Kurulumu ve Gerekli Tüm Çalışmaların Eklenmesi
Bir İşletme Business Manager tüm detaları ile Nasıl Kurulur? İşletme Bilgilerinin Doğrulanması, Facebook Sayfası Kurulumu ve Instagram, Whatsapp Bağlantılarının Sağlanması, Ödeme Yöntemi Eklenmesi, Reklam Hesabı Kurulması,

✅ Facebook Pixel Nedir ? Nasıl Kurulur?
Facebook Pixel Olaylarının Web Sitesi Üzerinden Anlaşılması, Facebook Pixel’in Oluşturulması, Pixel Kodlarının Web Sitesi Üzerinden Eklenmesi, Olay Yöneticisi Panelinin Detayları İle Anlatılması, Pixel Helper Eklentisinin Kurulması, Web Sitesi Üzerinden Olay Yöneticisine Verilerin Geçisinin Aktarılması, Ayarların Yapılması

✅ Facebook Katalog Nedir? Nasıl Kurulur? Veri Kaynakları Alanından Katalog Oluşturulması, Katalog’un Dinamik Şekilde Web Sitesinden Facebook Platformuna Ürün Detaylarının Aktarılması, Web Sitesi Üzerinden XML Çıktısı Alınması (Farklı Sitelerden Örnekler ile), Ürünlerin Katalog Tarafında İncelenmesi ve Varsa Sorunların Kontrolü, Ürün ve Ürün Setlerinin Anlatılması.

✅ Domain Doğrulama Nedir? Nasıl Kurulur?
Verilerin Doğru Aktarımı ve Güvenliği İçin Gerekli Olan Domain Doğrulama Çalışmalaının Yapılması


✅ Conversion API Nedir? Nasıl Kurulur?
Pixel Entegrasyonu Sonrasında Yapmamız Gereken ve Facebook’un Yeni Teknolojisi olan Conversion Apı Kurulumu ile Verilen Sunucu Tarafından Çekilmesinin Sağlanması

✅ Pixel ve Katalog Çalışmalarının Farklı Sitelerden Kurulumu
Ticimax, Woocommerce, Ikas platformları üzerinden Pixel Kurulumunun Sağlanması.

✅ Ticaret Yöneticisi Nedir? Nasıl Kullanılır?
Kurulumunu Yaptığımız Katalog ve Instagram Shop özellikleri için Bulunan Panel. Nasıl Kullanılır? Tüm Detaylar.

✅ Instagram Shop / Mağaza Kurulumu Nedir? Nasıl Yapılır?
Ticaret Yöneticisi Üzerinden Kontrol Ettiğimiz Ve Instagram Shop Onayı İçin Gerekli Çalışmaların Yapılması, Mağaza Düzenlenmesi ve Analiz Edilmesi

✅ Facebook Pixel’de Özel Dönüşümler Nedir? Nasıl Kurulur?
Web Sitesinde Herhangi Bir Çalışma için Takip Etmemiz Gerekirse, Özel Dönüşüm Kurulumları ile Bu Çalışmaları Takip Edebiliriz. Kurulumu ve Tüm Detaylarının İncelenmesi

✅ Business Manager Paneline Genel Bakış
İşletme Bilgileri Kontrolleri, Kullanıcı Atamaları, Facebook ve Instagram Sayfa Kurulumları, Reklam Hesabı Kurulumu, Ödeme Yöntemi Eklenmesi, Pixel Kurulumu, Katalog Kurulumu, Domain Doğrulama, Conversion Apı Kurulumu, Ticaret Yöneticisi Kontrolleri, Instagram Mağaza Kurulumu

✅ Google Analytics Nedir? Kurulumu Nasıl Yapılır?
Web Sitesi Analiz ve Raporlamalarını Yapabileceğimiz Analytics Kurulumunun Yapılması, Panelin Trafik Kanalları & Kitle Raporları & Kullanıcı Davranışları & Canlı Takip Özelliği Gibi Birçok Detayın Aktarılması,

✅ Yandex Metrica Nedir? Kurulumu Nasıl Yapılır?
Google Analytics gibi ve ek olarak Kullanıcıların Hareketlerini Ekran Kaydı ile Alabileceğimiz Analiz Aracı Detaylarının Aktarılması

Yüksek Cirolar İçin Sürecin Nasıl İşlediğini Canlı Örnekler İle Anlayın.​

  ✅ Neden Faceook Reklamlarını Kullanıyoruz?
E-Ticaret Siteleri İçin Doğru Reklam Modellerinin Aktarılması, Takip Edilebilir ve Raporlanabilir Reklam Çalışmalarının Aktarılması, Verimli Şekilde Bütçelerin Kullanılması, İyileştirme ve Ölçekleme Aşamalarının Kolaylıkla Sağlanabilmesi, Özel ve Benzer Kitlelerin Oluşturulabiliyor Olması

✅ Yüksek Dönüşümlerin Başarı Nelere Bağlı?
Doğru Hedef Kitle Analizi Nasıl Yapılır? Yüksek Dönüşümlü E-Ticaret Sitesinin Kurgulanması, Reklam Bütçesinin Verimli Yönetilmesi, Reklam Görselleri ve Metinleriyle Kullanıcıları Etkileme ve İyi Bir Reklam Kurgusu Oluşturmak & Yönetmek

✅ Hedef Kitle Detayları
Reklamlarda Kullanıcıları Hedeflemek ve Kullanıcıların Göreceği Çalışmalar İçin Hedef Kiltenin Temel Yapı Taşlarını Analiz Ediyoruz. Demografik Bilgiler, İlgi Alanları, Problemler ve İstekler, Hedefledikleri Müşteri Deneyimi.

✅ E-Ticaret Siteleri İçin Instagram Neden Çok Önemli ve Nasıl Kullanılır?
Güven Veren Instagram Profili Nasıl Olmalı? 8 Önemli Adım, Hikayeler&Reelsler&Gönderilerde Yapılması Gereken Çalışmalar, Instagram Shop/Mağaza Özelliklerinin Kullanılması, Başarılı Reelsler (10+ adet), Normal Ürün Satışı ve Problem Çözen Ürün Satışı Odaklı Profiller, Örnek Profillerin İncelenmesi (10+ Adet)

✅ Başarılı Instagram Örnekleri (20+ Başarılı Profil Örneği) Farklı Sektörler Üzerinden Analiz Ettiğimiz ve Başarılı Sonuçlar Veren 20+ Profil Örneğini Paylaşıyoruz.

✅ Edinmemiz Gereken Alışkanlıklar
Edineceğiniz Bu Alışkanlıklar ile Doğru Şekilde Analiz ve İyileştirmeler Yapabileceksiniz.

Dikkat Çeken ve Kullanıcıları Etkileyerek Satışa Çeviren Reklam İçerikleri Nasıl Oluşturulur?​​

  ✅ Reklam Görselleri ve Metinlerinde Neler Kullanabiliriz?
16+ Farklı Kriteri Örnekleriyle Beraber İncelenmesi

✅ Güçlü Teklif Nedir? Nasıl Kullanılır?
4U Güçlü Teklif Stratejisi ile Birlikte Kreatifleriniz Daha Dikkat Çekici ve Yüksek Dönüşüm Kazandıracak

✅ UGC Kreatif Nedir? Neden Önemlidir? Örnekleri Nelerdir?

Kullanıcılar Tarafından Oluşturulan ve Web Sitesine Giriş Oranlarını Oldukça Yüksek Tutan İçeriklerin İncelenmesi

✅ AIDA Tekniği ile Birlikte Yüksek Dönüşümlü Reklam Metni Yazımı

Okutturan, Etkileyen ve Yönlendiren Reklam Metni Yazımınıı Öğreniyor Olacaksınız.

✅ Chat GBT İle Hazır Reklam Metinlerinin Kullanılması
Yapay Zeka Çalışmaları İle Birlikte Örnek Olacak Hazır Reklam Metni Yazımları Sağlayacaksınız.

✅ Pazaryerleri Üzerinden Reklam Metni ve Görseli İçin Satış Getiren İçeriklerin Bulunması

Pazaryerlerini E-Ticaret Siteleri İçin En Verimli Nasıl Kullanabilirsiniz Detayları

✅ Başarılı Reklam Görseli & Videosu & Metni Örnekleri

Örnek Olarak 20+ Adet Başarılı İçeriğin İncelenmesi

Rakiplerinizin, Google, Facebook, Instagram, Tiktok, Youtube Gibi Alanlardan Reklam ve İçeriklerini Analiz Edin​​

  ✅ Facebook – Instagram Rakip Analizi
Facebook ve Instagram Üzerinden İster Rakip Markaların Direk Reklamlarını Analiz Edebilir, İsterseniz Anahtar Kelime Bazlı Aramalar ile Reklam Veren Tüm Markaların Reklamlarını İnceleyebilirsiniz

✅ Google & Youtube & Tiktok & Google Trends Üzerinden Rakip Analizi ve Reklam İçerikleri Oluşturulması
Google Üzerinden Reklam Veren Firmaların Reklam Görselleri ve Metinlerini Analiz Edebilirsiniz.UGC Kreatif Olarak Youtube&Tiktok Gibi Alanlardan İçerikler Toplayabilirsiniz

✅ ADSPY Üzerinden Kriter Belirleyerek Rakip Reklamlarını Analiz Etme

Çok Daha Spesifik Aramalar Yaparak Rakiplerinizin Reklamlarını İnceleyebileceğiniz Platform ADSPY

✅ Pazaryerleri Üzerinden Reklam İçerikleri Toplama

Pazaryerlerinde Kullanıcı Yorumları, Ürün Detayları, Kampanyaların Analizleri ile Birlikte Reklam İçerikleri Toplama

E-Ticaret Reklamcılığını A’dan Z’Ye Öğreneceğiniz Modül​!

  ✅ Reklamların Başarısını Etkileyen 3 Faktör!
Markaların Reklamları ve Müşteri Adayları İçin 3 Önemli Etkenle Başarının Sağlanması

✅ Hedef Kitle Grupları
Kiteleleri Gruplara Ayırarak Özel Reklamların Hazırlanması. Soğuk – Ilık – Sıcak Kitle Grupları
İnceleyebileceğiniz Platform ADSPY

✅ Reklamlara Başlamadan Önce Yapılması Gerekenler

Hedef Kitle Analizi Çalışmaları & Rakip Analizi Çalışmaları & Web Sitesi Çalışmaları & Reklam Görselleri ve Metin Çalışmaları & Kurulum Çalışmaları

✅Business Manager Üzerinden İlk Reklamların Verilmesi
Pazaryerlerinde Kullanıcı Yorumları, Ürün Detayları, Kampanyaların Analizleri ile Birlikte Reklam İçerikleri Toplama

✅ Kampanyaların Oluşturulması

Satış Getiren Reklam Kampanyası ve Pixel Olaylarının Seçilmesi, Reklam Kampanyasının Oluşturulması, Bütçelendirme Çalışması

✅Reklam Setlerinin Oluşturulması
Dönüşüm Olayı Seçimi, Performans Hedefi, Olay ve Pixel Seçimi, Açık Artırma Mantığı, İlişkilendirme Ayarları, Bütçeleme İşlemleri, Demografik Bilgiler, İlgi Alanları, Satış Getiren Kitleler, Reklam Alanları (Otomatik, Reels, Story, Akış vs.)

✅Reklamların Oluşturulması
Reklam Formatları Nelerdir? (Mevcut Gönderi, Reklam Oluştur), Tek Görsel & Video & Carousel (Kaydırmalı) & Koleksiyon Formatı & Katalog Dinamik Format,Satış Getiren Reklam Butonları, UTM Kodları, Takip İşlemleri, Açıklama, Başlık, Ürün Setlerinin Kullanımı

✅ Kampanya – Reklam Seti – Reklam Mantığının İncelenmesi
Kullandığım Reklam Stratejisi Nedir? Kampanya – Reklam Seti – Reklam Mantığıyla Satış Getiren ve Bütçemizi Verimli Kullanabileceğimiz Çalışmalara Odaklanacağız.

✅ Reklam Seti ve Kampanya Bütçesi Arasındaki Fark
Hedef Kitle Testi ve Ölçekleme İşlemleri İçin Bütçeleme Mantığını Öğrenip Örnek Uygulamarın İncelenmesi

✅ Reklam Yöneticisine Genel Bakış
Kampanya – Reklam Seti – Reklam Özelliklerinin İncelenmesi

Reklam Kontrolünü Sağlayarak İpleri Kendi Elinizde Tutun​ 

 
✅ Reklamlarda Metrikler Nedir? Neden Önemlidir?
Erişim, Gösterim, Sıklık, Bağlantı Tıklamaları, CPM, CTR, CPC, CPA, ROAS, BaşaBaş Noktası, Etkileşimler, Alışveriş Başlatma, Sepete Ekleme, Ödeme Bilgisi Ekleme Gibi Terimlerin Örnekleri ile Birlikte İncelenmesi

✅ Metrikler İçin Önemli Bilgiler (5+ Adet)
CPM Yüksekse Nasıl Düşürebilirim?
CTR Düşükse Nasıl Yükseltebilirim?
Reklam Maliyetlerim Ne Zaman Artar?
Bağlantı Tıklamalarını Nasıl Artırabilirim?
Gibi Sorulara yönelik Önemli Bilgilerin Aktarılması

✅ Metrikler İçin Örnekler (8+ Adet)

Anlatmış Olduğum Metriklerin Örnekler İle Pekiştirilmesi

✅Business Manager Üzerinden Metriklerin Gösterilmesi
Özel Sütun Oluşturma, Önceliği Yüksek Olan Metriklerin Sıralanması, Metriklerin Yorumlanması ve Gerçek Bir Reklam Paneli Üzerinden Gösterilmesi.

Markaların Pek Uygulamadığı Funnel Stratejileri​​


 
✅ Reklamlar Sistem Kurulumu Nedir?
Funnel Aşamaları Nelerden Oluşur? Örnekleri İle Birlikte Hariç Tutma İşlemlerinin Gösterilmesi, Kullanıcıların Hangi Funnel Aşamasından Alışveriş Adımına Geçtiğinin Tespiti

✅ Hedef Kitle Grupları Nelerdir?
Soğuk Kitle Detayları, Ilık Kitle Detayları, Sıcak Kitle Detayları

✅ Özel ve Benzer Kitlelerin Oluşturulması

Funnel Aşamasında Kurguladığımız Kitlelerin Oluşturulması.
Süreye Göre, Eyleme Göre ve Değere Göre Hedef Kitlelerin Oluşturulması. Soğuk, Ilık ve Sıcak Kitlelere Özel Hedef Kitlelerin Oluşturulması

✅Reklamlarda Doğru İsimlendirme Nasıl Yapılır?
Kampanya İsimlendirilmesi, Reklam Seti İsimlendirilmesi, Reklam İsimlendirmesi ve Örnekleri

✅Funnel : Soğuk Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
4 Farklı Soğuk Kitle Grubunun Örnekler ile Oluşturulması (Geniş Kitle, Advantage+ Kitlesi, İlgi Alanları Kitlesi, Benzer Kitleler).
Funnel’ın Soğuk Kitle Aşaması İçin Ilık ve Sıcak Kitle Kitlelerinin Hariç Tututlması
1000+ Sipariş Getiren Gerçek Reklam Hesabı Üzerinden Soğuk Kitle Reklamlarının İncelenmesi.

✅Funnel : Ilık Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Instagram, Facebook ve Video Etkileşimler İle Oluşturduğumuz Ilık Kitlelerin Panelde Uygulanması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlıklı Bir Şekilde Yapılması
300+ Sipariş Getiren Ilık Kitle Reklamlarının Gerçek Hesap Üzerinden İncelenmesi

✅Funnel : Sıcak Kitle Reklamlarının Panelde Uygulanması
Web Sitesi İçerisinde Değerli Eylemlerin Gerçekleşmesi Sonucunda Oluşan Sıcak Kitle için Panelde Hedeflemelerin Yapılması, Hariç Tutma İşlemlerinin Sağlanması
200+ Sipariş Gerçekleşen Gerçek Reklam Hesabı Üzerindeki Sıcak Kitle Reklamlarının İncelenmesi

✅Katalog Reklamları
Dinamik Formatta Web Sitesinden Çektiğimiz Ürünlerin Tüm Detaylarını Kullanabildiğimiz Reklam Formatının Uygulanması, Özel Hedeflemelerin Sağlanması (son 3 gün görüntüleyen son 7 gün satın almayan gibi ).
Ürün Setleri Oluşturulup Katalog Reklamları ile Kullanılması

✅Upsell, Crossel ve Özel Kombinasyon Reklamları
Markamızdan Satın Alan veya Belirli Ürün Setlerini İnceleyen Kullanıcılara Daha Pahalı veya Tamamlayıcı Ürünlerin Satılması.
Özel Kombinasyonların Oluşturulması (Son 5 Gün Görüntüleyen & Sepete Ekleyen Ama Satın Almayan Kullancılara Reklamları Göster)

✅Reklamlarda AIDA Modeli Nasıl Uygulanır?
Reklam Metni Yazarken Öğrendiğimiz AIDA Modeli ve Sistemler Sayesinde (Soğuk-Ilık-Sıcak Kitleler) Özel Reklam Görselleri ve Metinlerinin Çıkılması
Her Kullanıcı Kitlesi Reklam İçeriği Olarak Farklı Çalışmalar Görüyor Olacak.
Örneklerin İncelenmesi (6+ Adet)

✅Funnel Aşamalarında Doğru Bütçeleme İşlemi Nasıl Olmalı?
Yeni Marka veya Etkileşimi Yüksek Olan Bir Marka İçin Bütçeleme İşlemleri Nasıl Olmalı? Soğuk – Ilık – Sıcak Kitle İçin Bütçe Oranları Ne Şekilde Olmalı?

✅Ölçekleme (Scaling) İşlemleri Nasıl Olmalı? (Yatay Ölçekleme, Dikey Ölçekleme)
Belirli Bir Bütçeyle Başarılı Çalışmalar Alıyoruz ve İşimizi Büyütmek İstiyoruz Bu İşlemleri Reklamlarda Nasıl Yapabiliriz?
Özel Stratejiler
Gerçek Hesaplar Üzerinden Ölçekleme İşlemlerinin Gösterilmesi


✅Gerçek Hesaplar Üzerinden Reklam Çalışmalarının İncelenmesi
1000+ Adet Alışveriş Getiren Reklam Stratejilerinin Sistem Kurulumu ile İncelenmesi

Doğru Analiz İşlemleri ile Reklamlarınızı İyileştirin​​

 
✅ Kırılımların İncelenmesi
Kullanıcıların Göstermiş Oldukları Eylemlere Göre Yaş, Cinsiyet, Konum, Kullanılan Cihaz Gibi Kırılımların Reklam Kampanyalarında İncelenmesi

✅ Metriklerin İncelenmesi
Verilerin Doğru Şekilde Yorumlanması Satışlara Olumlu Katkı Sağlamaktadır.

✅ Sütünların Özelleştirilmesi
İstediğimiz Verilere Göre Paneli Yorumlayabiliriz, Bizim İçin Önemli Olan Sütun Yapılandırması Nasıl Olmalı?

✅Funnel Aşamalarına Göre Kitlelerin Yapmış Olduğu Davranışların Yorumlanması
Soğuk Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Ilık Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Sıcak Kitle de Şu Şu Şu metrikler Nasıl Olmalı?
Yorumlanması

✅Görsel Grafiklerin Yorumlanması
Reklam Sonuçlarının Görsel Olarak Yorumlanması

✅Özel Raporların Oluşturulması
Danışmanlık Verdiğimiz Firmalara İletmek için Özel Raporlama İşlemleri Nasıl Olmalı?

Genelde Bu nedir? Şu Nasıl Yapılır? Gibi Çalışmaları Bu Bölümde o Konuyla Alakalı Görüyor Olacaksınız.​

 
✅ UTM Parametresi Nedir? Nasıl Kullanılır?
UTM Paremetresinin Kullanımının Aktarılması

✅ Çevrimdışı Olay Setleri Nedir? Nasıl Kullanılır?
Çevrimdışı Olay Setlerinin Önemi ve Kullanım Şekli

✅ AOV Nedir?
AOV Nedir?

✅İlişkilendirme Ayarı Nedir?
İlişkilendime Ayarı Nedir? Çeşitleri Nelerdir?

✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR

Aklına Takılanı Sor, Cevabını Video Olarak Bu Bölümde İncele​​

  ✅ Hocam Reklam Maliyetlerim Arttı Ne Yapmalıyım?
Cevap Videosu

✅ Hocam Sepete Ekleme, Alışveriş Başlatma vs Var Ama Alışveriş Sayım Düşük Ne Yapmalıyım?
Cevap Videosu

✅ Hocam Pixel Kurulumu Sağlarken Bu Hatayı Aldım Ne Yapmalıyım?
Cevap Videosu

✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR

Birlikte Uygulayacağımız Stratejiler ve Uygulanma Aşamaları​​​

  ✅ /Canta kategorisine gelenlere üst üsrün satışı olarak /kolye ürünlerini nasıl satabilirim?
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

✅ Satın Alan Kullanıcılara Nasıl Çapraz Ürün Satabilirim?
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅ Son 1 Yılda Mesaj Gönderen Kullanıcılara Nasıl Satış Yapabilirim?
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅ Sepete Ekleyen Ama Satın Almayan Kullanıcılara Sıcak Kitle Reklamları Nasıl Oluşturabilirim?
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

✅ Son 8 Günde Siteyi Ziyaret Edenler Özel İndirim ile Nasıl Satış Yaptırabilirim?
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR

Ajansımda Uygulamış Olduğumuz Stratejileri Bu Bölümde Öğreniyor Olacaksınız!​​​​

  ✅ Takı Sektöründe 1Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

✅ Kadın Ayakkabı Sektöründe 1Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅ Medikal Giyim Sektöründe 2Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅ Çocuk ve Bebek Giyim Sektöründe 2Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

Halı Sektöründe 1Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

Çocuk ve Bebek Giyim Sektöründe 2Milyon+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve Uygulama Videosu

Kadın Giyim Sektöründe 300bin+ TL Ciro Yaptığımız Stratejiler
Strateji Oluşturma ve UygulamaVideosu

✅BU ALAN SİZDEN GELECEK İSTEKLERE GÖRE SÜREKLİ YENİ VİDEOLAR HALİNDE EKLENECEKTİR?

7/24 Whatsapp ve Telegramdan Tüm Sorularınızı İletiyor Olacaksınız !​​​​

 

Yüksek Dönüşümlü E-Ticaret Eğitimi
Fiyatı Nedir?

Yüksek Dönüşümlü E-Ticaret Sitesi Stratejileri
(Değeri : 2500TL)

Verilerin Okunması ve Analiz Edilmesi İçin Kurulumların Doğru Şekilde Yapılması
(Değeri : 2500TL)

Başarılı Reklamlar Nasıl Yönetilir? Bilinmesi Gereken Temeller

(Değeri : 500TL)

Satış Getiren Reklam Görseli & Metni & Güçlü Teklif & UGC Kreatif

(Değeri : 1500TL)

Rakiplerin Başarılı Reklamlarını Analiz Etme
(Değeri : 500TL)

Profesyonel Reklam Yönetimi

(Değeri : 3000TL)

Reklam Yönetiminde Pilot Görevi Gören "METRİKLER"

(Değeri : 1500TL)

Sürekli Satış İçin Sistem Kurulumu
(Değeri : 2000TL)

Analiz ve Raporlama İşlemleri

(Değeri : 1000TL)

E-Ticarette Bu Nedir? Nasıl Yapılır?
(Değeri : 500TL)

Bonus 1:
Soru Cevap Videoları

(Değeri : 500TL)

Bonus 2:
Strateji Oluşturma Ve Uygulama

(Değeri : 1000TL)

Bonus 3:
Sektörlere Özel Stratejiler

(Değeri : 3000TL)

Bonus 4:
Whatsapp ve Telegram Desteği

(Değeri : 1000TL)

Yüksek Dönüşümlü
E-Ticaret Eğitimi

21.000TL

Yerine 7990 TL

TÜM SORULARINIZ İÇİN
👇WHATSAPP'TAN YAZIN👇

Kredi Kartına 12 Taksit İmkanı İle
Ayda Sadece 910 TL‘ye bu eğitime katılma fırsatını kaçırma.

⚠️(Ajans Tarafındaki Yoğunluğumuzdan Dolayı 1 Ay Boyunca Sadece 20 Kişi İçin Eğitim Tarafından Kayıt Açabiliyoruz.)⚠️

21 Gün Boyunca
Para İade Garantisi

Her ne kadar “YÜKSEK DÖNÜŞÜMLÜ E-TİCARET EĞİTİMİ” hakkında %100 memnun kalacağınızı düşünsemde, herkesi memnun etmenin mümkün olmadığının farkındayım.

Müşteri memnuniyeti (şu ana kadar 1000+ müşterimde olduğu gibi) her şeyden değerli olduğu için; Eğitimde anlatılanları uygulayıp sonuç alamadığınızı benimle paylaştığın takdirde;

✅ 21 GÜN BOYUNCA PARA İADESİ GARANTİSİ VERİYORUM! ve bunun için tek yapmanız gereken; destek@yasinkaraca.com.tr adresine mail atmak veya whatsapp hattımız üzerinden yazmanız.

ŞART : Satışlarınızı artırmak için yıllardır 220+ işletmede deneyimlediğim tecrübeleri eğitimde size aktarıyorum.
21 Gün Boyunca anlattıklarımı deneyip kendi çalışmalarınızda uyguladığınızı ve bana her gün whatsapp üzerinden ilettiğinizde ve sonuç alamadığınız takdirde paranızı iade ediyorum.


Şartlara uyulmadığı takdirde ve çalışmalarınızı iletmediğiniz takdirde iade işlemi gerçekleşmez.

Eğitime kayıt olduğunuz takdirde size mail adresiniz üzerinden göndermiş olduğumuz giriş bilgileriniz ile öğrenci panelinde istediğiniz zaman istediğiniz yerde sınırsız şekilde erişim sağlayabilirsiniz.
 
Kredi \ Banka Kartı  peşin / 12 taksit veya havale/EFT yöntemiyle kolayca ödeme yapabilirsiniz. Ödeme yaptıktan sonra hemen eğitime başlayabilirsiniz.

Eğitim canlı değil. İstediğiniz zaman istediğiniz yerde erişim sağlayabilmeniz için eğitim paneli içerisinden videolara erişim sağlayabilirsiniz. Canlı olmamasının sebebi malesef zaman olarak herkesin uyuşmaması.

Eğitim süresi yaklaşık 14 saat. Günlük 2 saatinizi ayırdığınızda 1 haftada bitmiş olur.

 Tüm detaylar eğitimde aşama aşama aktarılıyor. Hiçbir bilgisi olmayan kişilerde sıfırdan uzman seviyeye gelebilir.

Whatsapp hattımız ve telegram kanalımız üzerinden istediğiniz şekilde sorularınızı aktarabilirsiniz.

Whatsapp hattımız üzerinden birebir destek alabiliyorsunuz.

Ömür boyu erişime sahipsiniz.

Birde Yasin Karaca Bakış açısı ile reklamlara hakim olun 🙂 Ajansımızda uygulamadığımız 220+ markada deneyimlediğim çalışmaları eğitimde aktarıyorum. Sektör sektör tüm startejileri öğrenebilirsiniz

Eğitim ilk çıktığından beri gelen güncellemeleri eğitim paneline ekliyoruz. Panel sürekli değişebilir. Stratejiler bakidir 🙂

NOT FACEBOOK: This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. © Yasin Karaca – All rights reserved

Önemli Uyarı!

Kısa yoldan, emeksiz para kazanmanın mümkün olduğuna inanmıyoruz ve bu sayfada gördüğünüz hiç bir eğitim bunu vaad etmemektedir. Eğitimlerden alınan sonuçlar, verilen bilgilerin çok çalışarak uygulamaya dökülmesinin bir ürünüdür.